Promocja Rossmann -55%. Co zamierzam kupić?

Jak wiecie albo i nie w Rossmannie 9 października zaczyna się słynna promocja na kosmetyki kolorowe. Znowu trzeba będzie iść się bić i przepychać między szafami z kosmetykami, żeby dorwać wszystko to po co się przyszło. Osobiście obiecałam sobie, że już nie pójdę na tą promocje, ale wyszło ostatnio tyle nowych kosmetyków, że nie dam rady się nie skusić. Pokaże wam dzisiaj rzeczy, które chciałabym kupić na tej wielkiej promocji, ale oczywiście nie wiadomo czy takie uda się zdobyć. Przedstawię kosmetyki kategoriami: bazy, podkłady, korektory, produkty do oczu, produkty do ust (Podane ceny po promocji są orientacyjne).

Bazy: 

Bielenda Make-up Academie Pearl Base 

Najlepsza baza pod makijaż jaką kiedykolwiek miałam. Nawilżająca, poprawiająca koloryt, lubi się z wszystkimi moimi podkładami. Będzie to moje drugie opakowanie tej bazy. Do czasu promocji mam do przetestowania jeszcze inną bazę, ale ta z Bielendy to moje Must Have szczególnie na zimę, ponieważ zazwyczaj wtedy mam problem z przesuszaniem się skóry a co za tym idzie każdy podkład podkreśla mi suche skórki na nosie. Z tą bazą się to nie dzieje! 

Cena przed promocją: 29,99 zł
Cena po promocji:13,49 zł 

Bielenda Make-up Academie mgiełka do utrwalania makijażu

Niespecjalnie używam mgiełek do utrwalania makijażu, zazwyczaj wybieram po prostu dobry podkład i utrwalam go pudrem matującym. Natomiast mgiełka sprawdza się jako nakładania cieni foliowych na mokro bez tzw. Cut-crease. 

Cena przed promocją: 12,99 zł
Cena po promocji: 5,84 zł 

Podkłady: 

Bell Hypoallergenic fluid matujący nr 01 

Chciałam przetestować ten podkład po wielu pozytywnych opiniach na jego temat, a że ponoć kolor 01 jest dobry dla bladziochów i nie ciemnieje to coś dla mnie, chociaż obiecałam sobie, że nie kupie już żadnego podkładu, ale jak tutaj nie skorzystać.

Cena przed promocją: 26,79 zł
Cena po promocji: 12,05 zł 

Wibo Photogenic Stic, podkład do twarzy w sztyfcie, alabaster 

Zawsze chciałam przetestować podkład w sztyfcie. A że zawsze z Makeup Revolution było mi szkoda zamawiać i płacić dodatkowo za przesyłkę dla jednego podkładu to postanowiłam na początku przetestować ten z Wibo. Cenowo po promocji wyjdzie on nawet taniej niż ten z MUR. 

Cena przed promocją: 28,99 zł
Cena po promocji: 13,05 zł

Korektory: 

Maybelline, Instant Anti Age Eraser 

Po raz kolejny, dużo pozytywnych opinii i odpowiedni kolor do mojej karnacji zachęca mnie do przetestowana tego korektora. A po porażce korektora z MUR, który wchodził w każde załamanie pod oczami mam ochotę wykorzystać jakiś inny korektor kryjący z drogerii. Szczególnie przemawia do mnie ta duża gąbeczka do nakładania, ponieważ wygodnie mi się pracuje takim korektorem. 

Cena przed promocją: 46,99 zł
Cena po promocji: 21,14 zł 

Bell Hypoalergenic, hypoalergiczny korektor kamuflujący 

Co tu dużo pisać? Korektor kamuflujący mówi samo za siebie a co więcej jest tańszy od poprzednika, a trzeba przetestować jakieś alternatywy. 

Cena przed promocją: 17,49 zł
Cena po promocji: 7,87 zł 

Produkty do oczu: 

Bell Hypoalergenic, długotrwała konturówka do oczu w sztyfcie, 03 

Dużo tutaj mam produktów marki Bell, a to dlatego że moim zdaniem jest to bardzo dobra firma a jednak mało doceniana na rynku kosmetycznym. Przede wszystkim jest przystępna cenowo i nie płacimy za produkt milionów monet. Ta konturówka jest koloru nude, czyli idealna na dolną linę wodną w celu powiększenia oka. Polecana jest bardzo przez Kosmetyczną Hedonistkę jako bardzo trwała kredka do oczu. 

Cena przed promocją: 13,49 zł
Cena po promocji: 6,07 zł 

Eveline Cosmetics, Volume Fiberlast, ultrawydłużający tusz do rzęs 

Mam już jeden tusz do rzęs z firmy Eveline i jest moim zdaniem bardzo dobry, jedynie co mnie w nim denerwuje to dziwna dwustronna szczoteczka. Dlatego mam nadzieję, że ten tusz ma trochę inną szczoteczkę, ale również silikonową, bo tylko takie toleruję. 

Cena przed promocją: 16,39 zł
Cena po promocji: 7,37 zł 

Produkty do ust: 

Maybelline, Super Stay Matte Ink, matująca szminka w płynie, nr 40 Believer

Nie jestem do końca przekonana co do koloru tej szminki ani do tego czy w ogóle ją kupię, ale wszyscy się zachwycają jej trwałością, a że chciałam kupić jakiś kolor na jesień to wydaje mi się być idealna. Jednak zawsze jak jestem w Rossmannie i spoglądam na te szafy to zawsze, ale to zawsze w szminkach z Maybelline zostają same testery. Te pomadki rozchodzą się normalnie jak ciepłe bułki i pewnie znając moje szczęście ich nie będzie na tej wielkiej promocji, ale zobaczymy. 

Cena przed promocją: 34,49 zł
Cena po promocji: 15,52 zł 

Wibo, Aromatic Sugar, aromatyczny peeling cukrowy do ust z efektem chłodzącym

Przyznam szczerze jestem ciekawa jak działa ten „efekt chłodzący”, ale na zimę przydałby mi się taki peeling do ust, bo zazwyczaj mam z nimi problem w tą porę roku. Nie widziałam jeszcze tego produktu nigdzie w szafach Wibo, ale pewnie po prostu jestem ślepa albo jest tak dobry, że ludzie go wykupują, tak samo jak pomadkę Matte Ink. 

Cena przed promocją: 15,99 zł
Cena po promocji: 7,19 zł



To jest cała lista rzeczy, którą zamierzam kupić, a jak będzie naprawdę to przekonamy się 9 października jak tam wbije do Rossmanna i zacznie się walka. Oczywiście po tej całej promocji będzie wpis z Wielkim Haulem z Rossmanna i pokarze co upolowałam. Jeśli używałyście któregoś z wyżej opisanych produktów to zostawcie komentarz z waszą opinią. 


Buziaki ;* 

Zuuzikx

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

TOP 5 matowych pomadek do ust

Top 3 paletki cieni na każdą kieszeń