Top 3 paletki cieni na każdą kieszeń

Dzisiaj kolejne zestawienie, ale tym razem TOP 3 moich ulubionych paletek cieni za mniej niż 100 zł. Mam pewną chorobę, bo jak tylko wychodzi jakaś nowa paletka (głównie firmy Makeup Revolution) to muszę się bardzo powstrzymywać przed wydaniem niepotrzebnie pieniędzy na nią. Ale jak się powstrzymać widząc te wszystkie piękne kolory i wizje makijaży, które można z nich stworzyć. W tym zestawieniu znajdą się tylko paletki Makeup Revolution ze względu na swoją niską cenę i nieziemską jakość.  




#1 Makeup Revolution Chocolate Nudes
Jedna z nowszych czekoladek od Makeup Revolution. Ostatnio wyszła jeszcze Violet a już niedługo do Polski mają wejść jeszcze 4 inne czekoladki. Ta paletka, jak sama nazwa wskazuje, zawiera neutralne kolory, idealnie do delikatnych makijaży na co dzień na uczelnie czy do pracy. Można oczywiście zaszaleć z foliowymi cieniami dostępnymi w palecie, jednak nadal uważam, że będzie to look odpowiedni na co dzień. Czekoladka zawiera w sobie 18 cieni i można ją znaleźć w drogeriach internetowych jak Cocolita czy eZebra i jej cena waha się od 34,99 do 39,90 zł. Ich pigmentacja jest wprost obłędna. Niesamowicie się one blendują i utrzymują się cały dzień na powiece. Naprawdę, robiłam makijaż często tą paletką o 9 rano a zmywałam o 23 wieczorem i cienie wyglądały jakbym dopiero co je nałożyła. Do tego dochodzi ich niesamowita pigmentacja, wystarczy odrobina produktu i można wymalować piękny makijaż. Tylko może fioletowym cieniem trzeba trochę bardziej popracować, ale to można mu wybaczyć. 


#2 Makeup Revolution Sophx Ultra Eyeshadows
Jedna z palet, która powstała przy współpracy ze znaną youtuberką Sophie. To akurat jest pierwsza wersja, wyszła jeszcze paleta Sophx Extra Spice, ale zachwyciły mnie tylko w niej 3 kolory więc stwierdziłam, że szkoda wydawać 50zł na tylko 3 kolory. Poza tym uważam, że pierwsza wersja paletki Sophx jest lepsza, bo można nią również zrobić makijaż na co dzień jak i taki na większe wyjścia. Jest ona idealna dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem, ponieważ paletka zawiera w sobie 24 kolory zarówno matowe jak i folię, a jej cena w drogeriach internetowych waha się od 35,48 zł na eZebrze i 49,90 zł na Cocolicie. Nie patrzyłam na inne drogerie, a może nan ich jest jeszcze nawet taniej. Paletka również ma świetną pigmentacje, ale jednak nie jesteśmy w stanie zrobić sobie nią krzywdy nakładając za dużo cienia. Można budować oczywiście natężenie koloru na powiece tak aż uzyskamy satysfakcjonujący nas efekt. Co więcej, zapominałam dodać, że wszystkie paletki Makeup Revolution mają swoje nazwy cieni i niektóre posiadają je pod cieniami jak w paletce Nudes. Na zdjęciu poniżej widać, że paletki posiadają również folie z dedykowanymi nazwami cieni, ale również nazwy mogą znaleźć się na tyle opakowania paletki. 


#3 Makeup Revolution PRO HD Amplified 35 Palette
Ostatnia i największa paleta w całym zestawieniu. Jak w nazwie zawiera ona 35 cieni do powiek również matowych oraz foliowych. Występują różne wersje kolorystyczne palety PRO HD, więc każdy wybierze odpowiednie dla siebie zestawienie kolorystyczne. Jest to jednak najdroższa paleta z tego zestawienia, ponieważ na Cocolicie kosztuje ona 69,90 zł. Cienie jak to cienie z Makeup Revolution dobrze się blendują, a błyszczące folie dobrze przyklejają się do powieki. Paletka jest jednak tak duża, że jeśli chciałybyście zabrać ją ze sobą na wakacje to potrzeba do niej specjalnej kosmetyczki (ja się w taką zaopatrzyłam). 

Zestawienie dobiegło końca. Jak zawsze zapraszam Was do komentowania i obserwowania mojego bloga. A na następny wpis zapraszam już we wtorek. 

Buziaki ;*

Zuuzikx

Komentarze

  1. czekoladki to zdecydowanie moje ulubione, niedrogie a mają piękne kolory <3

    https://mayylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam paletki marki Freedom <3
    Na czekoladki czaje się już od jakiegoś czasu - zwłaszcza zaprezentowana w pełni odpowiada moim gustom :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Promocja Rossmann -55%. Co zamierzam kupić?

TOP 5 matowych pomadek do ust